September 30, 2012

Heluuuuu...!
Hade en trevlig kväll igår som börjades med mat hos Emma med hon, Anna och Frida. Sedan drog jag och Frida till Lisa på förfest. Vi tog oss ut ganska sent vilket resulterade att det var fullt på Verandan, en ut = en in, och lång kö på Allstar. Så jag och Elin sket i krogen och drog på KungGrillen och käkade kebab, mumsimumsmums. Sen komme Linus och hans friends och vi åkte hem. 
 
Annars så har min dag spenderats på jobbet några timmar, käk hos mamsen och papsen och nu är jag hemma för att byta kläder och ska snart iväg för att hjälpa Anna med att flytta! Den lille pluttimurran ska flytta ännu längre bort från mig. Enda till A-torp. Men är hon glad så är väl jag också det!
 
Blev ingen hjälp med flytt. Hon var redan klar så det blir istället filmmys hos oss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0