September 29, 2012

Har nu haft två helspäckade, lediga dagar. Har hunnit med ett besök hos sjukgymnasten, luncha med elina,moa och anna, kvällsmys/hjälpaannapacka med anna och jossan, lunch med mamma på stigs, prommis med hundarna, gym med emma, frikväll = strosa på stan, myskväll med sambon! 
 
Idag är jag tillbaka på jobbet och jobbar till halv tre. Sen ska jag hem och göra mig iordning, tagga emma, laga mat och sen åka hem till lisa för fest! Är sjukt peppad :D!
 
Sen påtal om nått helt annat så tipsade mamma igår att de sålde träningskort på friskvårds, 1 månad, för 99:- så jag slog till och har nu 1 månads fri gym/pass + en del gratis biljetter! Awsome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0