September 14, 2012

Helouu!
Måste nästan tänka till vad jag har gjort de senaste två veckorna. Har jobbat, umgåtts med vänner, förra helgen var jag iväg på spahelg tillsammans med mamma, mormor, syster, kusin och moster. Det var superskönt att bara slappa, bubbla bubbelpool, promenera och äta gott! Det är väl typ de jag kommer ihåg!?!
 
Idag efter jobbet ska jag iallafall iväg till umeå på kalas hos brodern min. Han fyller hela 23 år idag och har ställt till med storfest i läggan. Så igår bakade jag kladdkaka till 40 pers och 3 cheesecake som han ska bjuda på! :)  Blir superkul, speciellt att få träffa kusinen John som man inte sett sen i påskas!
 
Är ledig hela helgen så lördag och söndag ska jag bara njuuuuuuuuuuuuta av ledigheten!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0