Oktober 28, 2012

Guuuuuuuud vad trött jag var igår. Ville inget hellre än att krypa ihop i sängen och sova bort hela dagen. Istället klev jag upp, gjorde mig iordning och stack iväg på jobbet. Efter jobbet idag så var vi på friskvård och tränade en timme, duktiga jag! Det var sjukt lite folk där, berodde nog på att det var hockey ;)!
 
 Igårkväll såg vi hockey,  åt grekisk pyttipanna och senare for jag till anna för att börja se twiligt filmerna tillsammans med hon, jossan, elin, emma och therese! Vi har bokat bio för att se den sista delen den 15/11 så nu ska vi förfriska våra minnen!!!
 
Idag är jag tillbak till jobbet, sen ska jag till mamma och pappa och käka. Vad som händer ikväll är ännu oklart, we will see........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0