November 8, 2012

Tjatja bloggen!
Igår tog jag det piano och hade en härligt ledig dag! Steg upp vid halv tio, satte mig i bilen och hämtade upp anna. Vi gick en långprommis med hundarna och drack sedan kaffe hos mamma och pappa! MYYS!
Sen åkte jag hem och gjorde mat och satte mig med filmerna från våran resa. Ska nämligen göra ett hopklipp och göra en film. Dock krånglar det hela tiden och det gör mig GAAAAALEN!
 
Vi blev bjudna på köttsoppa hemma hos linus föräldrar också + att vi hann vara förbi hos mina och hälsa på mormor!
 


 Jobbar idag till två. Sen ska jag sätta mig med filmen igen, fåse om det går bättre idag. Ikväll blir det TRX-pass på friskvårds och mys med anna.
 
No
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0