November 5, 2012

Min halloween vart inte riktigt vad jag planerade, dock hade jag en härlig helg ändå!!
I fredags var vi hos emanuel och festade loss. När de andra drog på folkparken så promenerade jag och linus ner till stan, hälsade på elina o.co på allstar och tog en macka på subway innan vi fortsatte vår promenad hemåt!
 
På lördagen steg vi upp tidigt och klockan elva befann vi oss på SkelleftePaintballBana för att leka krig. Vid tretiden började vi dra oss därifrån trötta och blöta. Fyyyyfasen så kul det var! Sen blev det hem, duscha, pizza framför hockeyn. Sen drog jag iväg till Lisa och tanken var egentligen ännu en kväll med party men min mage sa nej och blev därför en tidigkväll i sängen.
 
Söndagen blev det upp och gymma, hälsa på hos linus farföräldrar och se Breaking Dawn del 1 med Anna och Elin.
 
En härligt helg.....!!!!!!!
 

Idag var jag hurtig och hann med träningen innan jobbet! Det blev en timmes gym tillsammans med Anna. Sen vart det jobb mellan 11-15 och nu har jag precis kommit hem från mataffären. Ikväll blire att boka det sista inför resan, rensa bort lite papper och skrot och bara mysa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0