November 16, 2012

Idag är det endast en vecka kvar tills vi är i luften!!!!!!!
 

 
Min dag har spenderats på jobbet till klockan 15. Det har varit en otroligt seg dag, om det beror på att man sitter och räknar ner arbetsdagar och timmarna kanske? Bläää...
Sen har jag vart och tränat också. Samma där, otrooooooooligt seg..
 
Iallafall så var jag igår och såg Breaking Dawn Part 2 på bio. Den var riktigt bra, dock hade jag nog lite för höga förhoppningar. Ikväll ska jag iväg och käka julmat hos linus föräldrar tillsammans med hans familj! Sen håller jag tummarna på att jag får lägga mig riktigt tidigt ikväll så jag får sova många timmar inatt!
 
Imorgon har vi nämligen glöggmingel /julparty här hemma i läggan. Vi ska bjuda på glögg, pepparkakor m. mögelost, pepparkaksmuffins m. mintchoklad, saffransbörd m. skinka osv :)! Kommer bli jätte skoj!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0