Maj 29, 2012

Igår spenderade jag dagen med långprommis, stan med mormor, middag på forslunda och film med linus!
Trots att jag var ledig vart det mycket ståhej! Och tiden som blev över gick till att sköta Idun och valpen hennes. Hon blir ledsen när hon måste vara själv...

Idag har jag återigen skött mamma och unge. Har också hunnit med ett träningspass på morgonen, lunch med pappa, jobb 13-19.15, lämnat in bilen, gått en promenad och nu är jag äntligen hemma! Nu blir det sova!

Och detta ståhej slutar inte här utan imorgon ska jag upp och jobba på lassa 7.30-11.30, spinning, lunch, jobb på apoteket 14-19 sen ska jag få avsluta detta sjå med en kväll hos annisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0