Maj 25, 2012

Hade en otroligt härlig dag igår! Först vart det lunch på brinken med anna och moa ute i det fina vädret! Sen gick vi ner och la oss på bryggan vid älven och stekte ända till klockan fyra. Då hoppade jag på cykeln och for hem till mammsen coh pappsen för att låna bilen för att åka till stallet och rida. Tolly var på ett härligt och piggt humör och det var jag också! Undra om det beror på vädret?!

Efter en timmes ridtur så begav jag mig snabbt hemmåt, slängde i mig middag innan elina hämtade upp mig och vi begav oss till bryggargatan. Där väntade moa och frida på oss och det blev en härlig kväll med vin, öl, mat, skratt och prat! :) ÄLSKAR VÄDRET!

Idag blir det jobb mellan 7- 14 sen kanske hem till mamma och pappa och steka! Om det nu inte ska få försig att börja regna...... Det var iallfall som det såg ut på vädret. Attans! Ikväll ska jag dansa zumba och mysa med min pojke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0