Maj 21, 2012

Då var det återigen måndag. Idag var det jobb 8-17 sen blev det hem och äta middag och ikväll blir en lugn kväll för att orka med jobb imorgon 7-16! Onsdag och torsdag är det ledighet och som det ser ut på yr.no ska det bli över 20 grader på torsdagen :D YIIPPIE!!!
Jag är så himla avis på dom som bor söder ut. Dom har redan sommar medan vi har just blivit av med snön trots att det snart är juni?!

 

Imorgon ska jag, emma och anna fara ut och paddla och kika på bävrar! Det gjorde vi förra året och det var så himlarns spännande!!

 

Här kommer iallfall några bilder på tårtan jag bakade åt elina i lördags!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0