Maj 7, 2012

Det har varit en otroligt lugn helg i helgen. Ifredags blev det plugg sen kom sebbe över och vi spelade yatsy och såg hockey! Ilördags så pluggade jag en massor och påkvällen kom mormor, betty, mamma, pappa, anna och jon över på nybakta bullar (som jag gjort alldeles själv) och kaffe. Söndagen spenderades tillsammans med min älskling. Det blev middag hos mammsen och pappsen sen såg vi filmen "Hamilton". Helt okej bra film för att vara en svensk action.

Idag har vi varit och tränat på morgonen. Sen blev det jobb mellan 13-18. Ikväll blir det ännu lite mer plugg sen kanske jocke och lina över.

Påtal om allt som händer så har Anna åkt till Turkiet i fredags och vi är hundvakter åt hennes lilla Zeb! Han är så duktig så!! :) Hoppas allt är bra med henne, blir spännande och höra allt då hon kommer hem ;)


Bild från 2010 när jag för första gången träffade min älskling Linus i Turkiet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0