Maj 12, 2012

Sol-bad-tälta-paddla-grilla-statsfesten-goeinvitational-shors-inlines-stugan-värme-blommor-promenader-campa-resa-vollyboll-stranden-varmakvällar-grönaträd-hjula-cykla-havet-rida-varmavindar-glass-springa-ljusanätter-krocket-sandaler-sand-gräsmattor-roadtrip-simma-fotboll-brunaben-fräknar-KÄNSLAN!





Ojojoj vad jag bara längtar till värme, sol, bad och sommar!
Tur att den är nära nu!!

Idag har jag skickat in det sista uppdraget till fysiken och nästa vecka gör jag en muntlig examination och efter det är jag färdig, YIPPIE! Känns underbart!

Igår blev det jobb hela dagen, och påkvällen kom anna hem! Hon var och hälsade på och tog hem sin lilla valp!
Ihelgen blir det jobb och även en hel del nästa vecka. Blir super bra för jag behöver verkligen kosing!
Efter jobbet idag bär det av till gymmet och ikväll blir det myskväll med älsklingen med kinamat och film :)!

Livet leker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0