Maj 1, 2012

Då var det första maj!
Hade en jätte bra valborgs som firades i kåge hos nina och viktor tillsammans med en härlig blandning av folk! Blev en ganska tidig kväll men det känndes skönt eftersom jag har jobbat idag!
Efter jobbet for jag till brönet och red. Första gången jag är ute på egenhand men det kändes jätte bra! Hon är så fin den lilla nordsvensken jag rider, Tolly!

När jag kom hem så hade mannen min börjat med maten, grillat! Mums vad gott det är!♥ Ska satsa på mycket grillat isommar!

Nu har jag pluggat lite granna och vi ska snart se en film. Det blir Poccahontas, hihi! Igårkväll så satte vi ingång en massa disneylåtar och vi vart så sugna att vi måste se en disneyfilm redan ikväll! :D

Förövrigt mår jag kanoners! Och ser framimot en vecka med massor av ledighet, träning, plugg, shopping och förhoppningsvis bra väder!

Hade gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0