Juni 10, 2012

Hade en fantastisk gårkväll som slutade helt underbar!

Det började hemma hos anna med grillat, öl och lekar! Vid tolvtiden blev vi skjutsade till Verandan där det var köö nanting! Men vi trotsade den långa kön och fick sedan sällskap av elina, elin och amanda. Väl inne, dansade vi loss och plötsligt drar elina runt mig och vem står inte där?!?! OTTILIA! En kär barndomsvän som nu varit borta och rest i Australien och Nya Zeeland nästan ett helt år! Guuuuud så otroligt lycklig jag blev. Så kvällen som fram till nu varit fantastisk övergick till underbar och vi fem vänner (elina,elin,amanda,ottilia,jag) sprang runt på Verandan, dansade, skålade, skrattade! Där vid kvart i två drog jag mig hemåt för att slippa all kö till garderoben och somnade strax in, väl hemma!

Idag har jag jobbat igen och varit i det gula huset och käkat suring! MUMMS!

Kvällensplaner = mys och tidigkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0