Juni 26, 2012

Tjenna bloggen!
Hade en otroligt härlig, ledig dag igår!
När jag stigit upp och ätit frukost satte jag mig ner och sydde lite granna! Köpte två bitar chifongtyg för nån vecka sen som jag har tänkt sy två kjolar av. Det är ett helvete att sy i chifong för det fladdrar omkring överallt :/ Men jag kom iallafall en bit och ikväll tänkte jag göra klart.
Jag lunchade med mamma och efter lunchen mötte jag upp emma och vi for hem till mamma och pappa och solade! Underbart med sol men om jag fick välja skulle det vara några grader varmare!

Vid fyratiden cyklade jag hem och gjorde mig iordning och vid halvfem mötte jag upp anna ¨på Bishop. Där käkade vi middag med Elin och Rebecca och därefter gick vi för att se Snow white and the Huntsman på bio! Myys! Var isäng där vid halv tio för att vara pigg och alert för jobbet idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0