Juli 7, 2012

Trodde jag publicerade detta igår men icke! Här kommer det iallafall!
 
Åh! Vilken underbar dag vi hade igår här i Skellefteå!
Jag och Emma hade bestämt oss för att åka till Boviken för sol, bad och kolla lite på beach fotbollen! Vi skyndade oss för att hinna med gratisbussen som gick, men när vi kom till busstation träffade vi Tobbe och Bessam som berättade för att att bussen gick bara på Lördag. Men vi hade turen och fick åka med deras skjuts till Boviken!
Där blev det sol och bad, lunch och glass, prat och fotboll! Vi fick skjuts hem vid fyratiden av våra gamla klasskambrater Linnea och Linda.
 
Igårkväll så åkte jag och Linus förbi hemma hos mamma och pappa för att säga hej till mormor som kommit för att hälsa på! Sen åkte vi hem till oss och åt chips med dipp till Planer Earth!
 
Idag har jag jobbat 10-14. Nu blir det grillat och ikväll häng med världens bästa Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0