Juli 31, 2012

Idag har jag jobbat 7-16. Nästsista arbetspasset innan jag ska vara ledig!
 
Igår var jag helt död efter att ha jobbat ett 10-timmars pass och som tur var hade min man lagat gomiddag till mig när jag kom hem vid sex-tiden. Potatisklyftor och grönsaker i ugnen, kyckling, mögelostsås, bea och sallad! Lycka!
Ikväll ska jag återigen slippa ställa mig vid spisen då vi är bortbjudna hos mamma och pappa på middag. Sedan ska jag äntligen få umgås med min Anna. Vi har knappt setts på två veckor då vi båda har jobbat och Anna har umgåtts med familjen som varit samlad. Vi ska nog ta oss en promenad om vädret tillåter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0