Juli 5, 2012

Gårdagen spenderades tsm med Anna! Otroligt trevligt! Vi for hem till mamma och pappa och gick ut en promenad med hundarna! Oj vad dom lekte! Efter det for vi på Coop och köpte oss varsin sallad och satt oss sedan på Manhemskajen och käkade, pratade och åt jorgubbar! Efter middagen bar vi iväg tillsammans med Linus och Artic till Svarttjärn för att fiska. Killarna fick ingen fisk, Anna en och jag drog hem vinsten på tre fiskar. (Anna skyldig mig en glass, notera...)
 
Idag har jag jobbat 7.30-15. Det är ett ganska lagom långt pass! Ikväll har vi varit hos mamma och pappa och fikat tillsammans med Linus familj! Dom ville se valpen innan han skickas iväg till sina nya ägare! :) Hade bakat en sommrig cheescake med fläder och jordgubbar!
 
Nu blir det en tidig kväll för oss här i huset. Linus ska upp och jobba och jag ska iväg och sola med Emma imorgon i Boviken! Vi har bestämt oss att fara vid elva tiden så vi hinner suga ut all sol som ska vara imorgon!!
 
 
Bus i älven!
 
 
Cheescake med fläder/vanilj smak och jordgubbar! MUMMA!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0