Augusti 15, 2012

Oj vilken helg det har varit!
I fredags hade vi klassåterträff hemma hos Maria. Otroligt trevligt att träffa alla som var dära. Blev dock en tidigkväll och jag drog hem då alla andra började röra sig mot krogen.
 
Lördag till söndag har jag, emma, pontus och linus varit och paddlat i Byskeälven. Lördagen bjöd på mulet väder, 3,5 timmars paddling, två forsar (klarade av att missa dom flesta stenarna) , efterlängtat käk, tältning på främmande mark och mys vid lägerelden. På söndagmorgon vaknade vi trötta upp till ett strålande väder med sol och några moln. Blev paddling, fiskning, lunch på en strand och hemfärd. Lyckad helg!
 
Måndagen tillbringade jag tillsammans med Moa och Jenilla på kyrkholmen i solen. På kvällen var vi iväg och plockade hallon i MASSOR! götttigöttgött!
 
Igår var det jobb och kvällen hängde jag med anna och massa boys i artics stuga med ring efter båtten, bad och bastu!
 
Idag har det varit jobb och ikväll hängt med anna och moa!
 
Vilket jobbigt långt inlägg det blev, haha...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0