April 23, 2012

Då var det måndag igen! Har haft en kanonhelg!
I fredags efter pizza hos mamma och pappa kom markus, jocke och lina och hälsade på. Vi snackade och visade lite bilder från resan (igen, haha) !! Lördagen bestod av jobb, middag på jägarvägen (linus föräldrar) och sen bar det av till anna för förfest tillsammans med henne, moa och emma! Vid halv tolv drog vi ut på Allstar och dansade loss! Var verkligen astaggad och hade en toppenkväll!

Söndagen blev det tre timmars jobb sen hem till mamma och pappa igen för middag följt av rep inför fredagen! Sen blev det lite mys med pojkvännen och en tidigkväll! :)

Idag jobbar jag till tre. Efter det blir det secondhand med Annisen och träning på Friskvård. Ikväll ska jag försöka vara duktig på att plugga. Fick jätte bra på förra inlämningsuppgiften så det är bara att fortsätta i samma stil inför nästa!!


Bjuder på en bild från 2008! Det var när jag och Ottilia var i Uppsala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0