Fredag!

Det var då himla typiskt att aik förlorade igår, vi hade redan planerat guld-festen på lördag....

Iallafall så är det jobb idag som gäller. 8.30-13.30. Sen ska jag förbi på campus och efter det blir det hem för att träna inför begravningen nästa vecka. Även om det kommer vara jobbigt att sjunga så känns det bra att vi gör detta.

Ikväll blir det plugg i massor för att slippa ha det hängades över helgen. Jag hoppas att även kommer hinna med lite mys med pojkvännen min. Ihelgen fortsätter det med jobb både lördag och söndag. Men jag tycker inte det gör så himla mycket för vädret suger ändå så det finns knappt nått att göra förutom att dega inomhus. Lika bra att jobba några timmar och tjäna kosing!!!!



guud vad jag längtar till varmare väder... sveeeeeeeensk sommar!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0