April 25, 2012

Hejhej!
Guud så härligt att få vara ledig! Har jobbat från torsdag-tisdag och för lilla mig som har varit ledig i tre månader kan jag kalla omsällning! Men det har gått otroligt bra och är så himla glad att jag fått komma tillbaka till jobbet igen!

Igår var elina och elin här och hälsade på!! Super roligt att få träffa dessa bridz igen ;) Det blev prat, bilder från vår resa (önnu en gång) och vi kikade på massa roliga bilder som togs i högstadiet! haha

Idag ska jag ner på stan och inhandla lite nödvändigheter. Sen blir det plugg och slapp hela dagen tillsammans med pojkvännen min. Han stejkar nämligen och det passar ju utmärkt när jag är ledig :)! haha

Ikväll ska jag iväg och rida igen! Kommer bli jätte kul! Hoppas bara detta goväder fortsätter ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0