Idag är det tisdag och jag e sjuk!

Halolojjj! Denna helg har varit kanon! Känns så jäkla skönt att vara ledig på helgen (jobbar ju varannan). Direkt efter jobbet i fredags for jag och hämtade upp elin. Vi for och köpte driv-in på max innan vi for hem till mig. Där blev det fest (elin,tobbe,elina,lisa,johanna) och sedan utgång på olles!

Lördagen blev det stan och prommis med mammsen, middag hos familjen Wästermark och sedan mys/hockeykväll med jocke och lina. Söndagen blev det att bara ta de lugnt!!!!!

Idag är det tisdag och jag har dragit på mig en förkylning. Så ingen träning idag utan jag ska direkt efter jobbet hem till mamma och pappa och hämtat min ONEPIZEE som har KOMMIT!! YEYYY! Sen ska jag dra på mig den och kurera mig resten av kvälln :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0