trettonde november

Efter en lång arbetsvecka (mån-sön) sitter jag uppkrupen i soffan tsm med min loverboy och ser Vem kan slå Filip och Fredrik. Imorgon är jag ledig vilket är behövligt!! Jag ska städa, träna, göra några ärenden och träffa anna :)

Min helg har varit härlig. I fredags hade vi myskväll med gomat å godis, chips och new moon (måste hinna se alla filmerna innan onsdag, då ska vi se fjärde filmen på bio). Igår efter jobbet kom jocke och lina hit. Vi lagade eller rättaresagt lina lagade gomat och sen spelade vi monopol kvällen lång! Det är faktikt riktigt riktigt kul om man har tiden!!




Har funderat att lyxa till det och färga håret innan jul hos frisören. Vill ha ngt åt detta håll! Kanske något mörkare eftersom det kommer blekas sjukt mkt under tre månader av sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0