Torsdag - träning, jobb och bingolotto!

Då var det torsdag! Imorse var jag och tränade på Friskvårds med Anna, vart ett lugnt pass eftersom vi båda är tillbaka efter ca 1 vecka av förkylning och annat. Blir hårdare tag imorgon då vi också ska gymma!

Sen har jag jobb mellan 14-19.15 och efter jobbet sticker jag hem och käkar en snabbis! Klockan åtta ska vi nämligen spela bingolotto hemma hos johanna och elin! Det är tydligen 20års jubileum för Bingolotto så det är extra stora vinster ikväll ;) Så låter det nästan varje gång men hoppas man kan få vinna åtminstone 20 000 kontant :) Hade varit nått! Men det blir trevligtvärre!

Får lite dåligt samvete över att jag knappt hunnit umgås med min älskling nu i veckan. Men så blir det när jag jobbar eftermiddagar och har massa planer på kvällarna. Då hinner jag bara hem och äta middag tsm sen när jag kommer hem på kvällen så ligger han i sängen och sussar. Men imorgon ska vi ha en RIKtig myskväll hemma hos mamma och pappa tillsammans med min syster och hennes pojkvän. Det blir att laga gomat och ladda upp med massa godis, chips och film!!!! Sen blir det ledighet i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0