Tisdag :)

Då var det dax för en till dag med arbete. Idag jobbar jag mellan 7.00-21.00, a tough one! Dock är jag hemma nu på mitt tvåtimmars hål/lunch/rast :) Så det kommer nog gå bra ändå! Tråkigt att man bara hinner hem innan man ska sova. Får tänka på pengarna som rullar in :)

Imorgon har jag tänkt bjuda anna på middag, dock vet hon inte om det än  :) Sen ska vi zumbaa!
Nu ska jag krypa upp i sängen och se några avsnitt "Sex and the City" till jag ska tillbaka till jobbet!!




Idag far bror (närmast kameran) till Singapore och vidare ut i asien. Det får mig att få resfeber!!!! Bara två månader till det är våran tur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0