Lördag!

Hejhej! Har haft en härlig arbetsvecka bestående av såklar arbete, träning och häng med vännerna.

Igår var jag ledig och då blev det träning med anna, lunch med moa och anna sen hem och vila. Sen blev det middag hos linus päron innan jag skyndade mig hem för att göra iordning mig för kvällen.
             Det blev förfest hos emma med henne emelie, pontus coh eric sen drog vi vidare till några kompisar till emelie innan vi gick ut på folkparken och såg kapten röd. Det blev en tidig hemgång för mig för idag klev jag upp åtta för att sticka iväg på jobbet!

Ikväll blir det myskväll med bubben! Känns underbart! Men först middag hos mammsen och pappsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0