19:50

Hejhoppla! Har haft en underbart slut på min vecka. Onsdagkväll tog jag bussen till Umeå där jag slumrade över hos Staffan och Jennifer. På morgonen så följde jag med dom till konst/arkitektur högskolan nere i stan. Träffade en kompis till Staffans tjej, Karin, och fick följa med henne en fömiddag på skolan! Vid lunch kom mamma och pappa och vi käkade, gick på stan och for till lägenheten och chillade. Sen där vid fem for vi och käkade trerätters på en Grekisk restaurang i stan. Super gott.

Den andra roliga jag gjort i vekcan är att i fredags efter ett arbetspass, en lunch och en tupplur bar det av till Arvidjsaur. Där har vi bakat i bagarstuga, myst, handlat på Dollar Store, promenerat. Kom hem idag klockan tre och sen dess har vi käkat hämtmat, tittat på Narnia och nu har vi slått på filmen Seven, Får se om vi orkar se hela. Har en jobbig arbetsvecka framför mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0