Otroligt otroligt dåligt stina! Fyfy!

Otroligt otroligt dåligt stina! Fyfy! Då säger man att man ska börja skriva regelbundet igen men det håller typ en dag? Urs!
Har iallafall haft en lugn, trevlig helg. Fredag firade vi 8 månader och det blev mat på kriti och en lugn filmkväll. På lördagen var vi ute på stan en sväng sen blev det kalas i burträsk. Guldbröllopsfirande för linus mormor och morfar med hela släkten! Sen for vi hem och gjorde en tidigkväll! Igår, söndag, skulle vi egentligen fara och paddla med det blev att bara chilla i solen på gården istället.
Idag har jag hunnit med att stryka och städa och klockan ett sticker jag till jobbet. Var helt säker på att jag skulle jobba till stängning men nu ser jag att det ser ut som om jag slutar sex. skööönt ! Då blir det en prommis, slinga håret sen kanske frida =) Kanon!
( Sen ska jag påminna mig själv om att onsdag,torsdag då jag är ledig ska jag abslout inte göra ngt nyttigt. Och jag ska komma igång att sy igen ! Bara en liten påminnelse till mig själv! )

Längtar till sommaren !!

Kommentarer
Postat av: Fucking awesome - bästa mamma bloggen <3

"Pappan glömde bort sin 22 månaders dotter i bilen – dog"



Vissa människor ska inte ha barn. Enligt mamman så är han världens bästa pappa. OM han nu var det, så glömmer man väl förfan inte bort sin dotter i bilen.



Har jag fel?

TYCK TILL.



Kramis

2011-05-23 @ 12:41:45
URL: http://citymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0