Åååååh vilken underbar dag!

Åååååh vilken underbar dag! Är ledig idag och det känns så otroligt underbart! Igår jobbade jag  8-19 så var helt död. När jag komme hem tog jag ett bad och sen for jag till linus för att bara krypa ner i sängen och sova !
Imorse vaknade jag med stelnacke (som alltid) men ändå något utvilad! Har varit på solbacken och handlat lunch, även en present till min chef som ska gå i pension och en liten present till linus=)
Idag ska jag bara ta det lugnt hemma. Kanske försöka komma igång att sy. Köpte en tidining igår med mönster varav ett av dem var en jättefin långklänning. Vore kul att testa ! Nä nu ska jag ta och hjälpa mamsen att hänga en tvätt! Tjolahopp!
Typ såhär såg klänningen ut  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0