Skön ledig dag.

Hjesannn! iDAG har jag haft en skön ledig dag. På förmiddagen har jag hunnit påbörja ett ntt syprojekt, en söt liten topp i vit spets som man kan ha till höga shorts eller en hög kjol. Sen har jag ätit lunch, varit på prommis, målat, varit på stan med linus och markus och nu sitter jag här och har absolut INGETINg att göra... Suck! Vädret är superfint, alla vänner jobbar, studenfirar eller är upptagna på andra sätt! Kanske ska dra till pojkvännen och umgås med han och simon. För jag pallar nog inte sitta hemma denna kväll!
Här kommer lite bilder från när vi jagade bävrar för nån kväll sedan.
Nu ska jag iväg och skjutsa frida ! BYe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0