Sitter och chillar med en lill bira i handen...

Hejjj! Sitter och chillar med en lill bira i handen. Ikväll blir dock en lugn kväll för att vara på topp imorgon då det är Goe Invitational och banketten på kvällen! Är sjukt taggad! Ikväll blir det häng med emma och pontus och hans polare någonstan på morön. Ska snart börja fixa mig för dom kommer och hämtar mig på en halvtimme!!
Men jag vill att nagellacket ska torka så det inte var överallt.  Har dock redan lyckads smeta ut en nagel. Får fixa det imorgon. '
Igår var jag och linus i åbyn och chillade. Fick då höra att man kanske inte alls kunde ha shorts + linne som jag tänkt ha på banketten imorgon. Utan klänning var det. Gud vad jag inte gillar klänning!! Så i morse blev det en akut shoppingrunda och jag hittade den perfekta klänningen för endast 100:- ! KÖNG!
(såhär ser klänningen ut som jag ska bära imorgon. Ska dock ha den utan axelband. Snyggare så tycker jag ! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0