Kaffekopp i handen och fördriver tiden.

Moooooooorning!
Sitter och dricker kafffe, fördriver tiden. Ska alldeles strax gå ner och göra nån slags lunch sen sticker jag iväg och hämtar Annso. Vi ska fara och simma på edda idag! Det är skönt att det är fler än jag som är ledig nu så slipper man sitta hemma i sin ensamhet.

Ikväll ska jag försöka pricka av de flesta sakerna på min " att göra innan thailand" - lista som att städa akvariumet, omdatera datorn, måla klart i "sy"-rummet och ringa min kusin. Linus kommer nog hit och tittar på. Gahhh, jag börjar typ få lite resefeber. På lördag sticker vi!


Kommentarer
Postat av: zteffy

Följa varandra via bloglovin? ;*

2011-01-20 @ 11:10:17
URL: http://zteffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0