SNö snö snööööööö

Har haft en härlig ledig dag idag. Imorse städade jag hela lägenheten vilket behövdes. Sedan for jag hem till mamma och pappa och gick en underbar långprommis med vovvarna. Det har ju ÄNTLIGEn kommit snö så det är så fint ute nu! Sen blev det lunch, ducsh och hem och dega.

Nu har vi precis satt upp duschväggen som ääääääääääntligen har kommit! Vi fick den för ca två veckor sedan men när vi skulle sätta upp den så BOM så sprängdes ena väggen. Men nu har den nya kommit och de sitter på plats ! Så snart har vi dusch igen ♥ !! Nu ska vi fara til linus föräldrar så linus ska få duscha sen blir det myss med film! Imorgon jobB!


(Ett kort taget för många år sedan.  Jag och våran hund vi hade då, Daffie. hahah söt bild )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0