snö snö snö, tö tö tö

Urs vad det snöar! Visst vill jag att det ska bli massor av snö? Det får gärna snöa ända fram till nästa år för mig. Men det är just detta med att det snöar och det är plusgrader vilket resuletar att det slask överallt. Går knappt köra bil och mindre att cykla. Huvva! Men jag läste på yr att det skulle bli kallare så hoppas!!

Idag jobbar jag ett extrapass mellan 8-16. Hilda ville vara ledig så jag jobbar för henne idag! Sen blir det hem för att käka en snabb middag och klockan 18.00 har jag bokat in ett pass med bodycombat!
Sen tänkte jag hinna förbi hos anna för att baka klart. Vi hade ju julbak i fredags men hann inte göra klart det sista. Så det får bli ikväll :)

Imorgon jobbar jag bara till tolv. Då ska jag på gymmet en sväng sen hem och umgås med bror. Han har ju kommit hem nu från 6 veckor i asien. Blir asskoj att se alla bilder! Så man får ännu lite mer resfeber ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0