Måndag

Idag är det måndag igen! Tycker det är ganska skönt att veckorna går snabbt. Ju snabbare det går desto närmre är det innan vi ska fara!

Idag är planen den att jag ska iväg och gymma på en liten stund. Sen ska jag fara och försöka få tag i några luciabiljätter till musikprogrammets luciatåg på fredag. Om jag hinner sen ska jag fara på scondhand innan jag ska hem och göra lunch! Sen blir det jobb mellan 14-19.15 idag! Tycker det är ganska skönt att jobba lite olika tider. Vissa dagar heldagar, vissa förmiddagar och vissa eftermiddagar!


Bjussar på en härlig Thailands-bild från förra vintern!! Åh, vad jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0