Klubbdag på Apoteket Hjärtat!

Har varit en hektiskt dag på jobbet! Klubbdag på Apoteket Hjärtat.
Så jag har sprungit runt som en tok och gjort goodiebags, kokat kaffe och fyllt på med varor.
Efter jobbet blir det att hämta upp linus sen ska vi iväg och gymma. Ikväll ska jag få fara och hälsa på Anna som äääääääääntligen har fått hennes lilla ögonsten, en mellanpudel valp! Som hon har längtat! Är så glad för hennes skull!!! :) Så det blir att mysa och gulla med hennes vovve ikväll och såklart umgås med Anna.
Imorgon blir det jobb igen 7-17 sen middag hos mamma och pappa! :)

Det känns otroligt skönt att denna vecka är över och att det snart är helg, trots att jag jobbar både lördag och söndag. Snart är det inte länge kvar till jul och sen en vecka därefter nyår och en vecka därefter så far viiiiiiiii!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0