!!!

ag hade en superbra födelsedag igår! For hem och sov en stund efter jobbet sen blev det mat och fika hos mamma och pappa tillsammans med kusiner, linus föräldrar och betty!

Fick bl.a pengar, koppar, te, mixer, creme brulee- brännare, bok osv! Mycket nöjd!

Idag har jag jobbat mellan 7-14 for jag hem en stund till mamma och pappa innan jag klockan 14.50 hade tid hos sjukgymansten! Fick betala för första gången! Det är ju gratis till man är 20 så hä'danefter blir det dyrt :/

Nu ska jag baka muffins. Ikväll blir det att fara och handla och planera lekar inför lördagen då jag ska ha kalas med middag för ca 30 pers.  Blir kanon kul! Ska också göra mitt första besök på systembolaget idag! Kan inte fatta att jag får gå in där själv hädanefter!

Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. Just nu pågår en ADVENTSKALENDER med fina priser på vår Facebooksida!

Gilla sidan för att kunna delta: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

2011-12-03 @ 21:40:44
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0