Dan före sista dagen!

Hejsan! Dålig uppdatering på sistone men jag har rent inte orkat :) ! Igår hade vi släktmiddag med kusinerna + deras barn och män. Jätte trevligt :) dock blev det en tidig hemgång eftersom jag har känt mig väldigt trött och sjuk de senaste tre dagarna! Köpte en kamera igår också! :) Fick ett bra pris på 8400 kronor. Då ingick det en Nikon D-5100, en lins 18-105, kameraväska, 8 GB minne och ett uv-skydd! Kändes superbra! Så nu har jag nått att fota med under våran resa. Påtal om det så är det endast 10 dagar kvar! Sjukt snabbt har det gått : )!

Imorgon är det nyårsafton. Är ledig hela dagen så det känns så skönt! Vi ska städa lägenheten ikväll (hela lägenheter ser ut som en bombnedslag, kläder och papper överallt) så man får sova ut riktigt ordentligt imorgon!
Nyårafton firas tsm med emma, pontus, nina, viktor m.fl hemma hos nina och viktor i deras hus i kåge!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0