soooooooool!

Hejsan hejsan ! Nog var det på tiden att jag skriver här igen. Men tänkte göra ett försök att vara lite mer aktiv. Iallafall det som händer i mitt liv är i stort sett desamma. Jag jobbar mina timmar på apoteket och de andra dagarna på barnkliniken. När jag inte sliter på jobbfronten myser jag med min pojke och umgås med kompisar. Dom senaste två dagarna har ajg försökt få in lite träning också! Kan ju alltid behövas.

Igår var jag och såg musikarna 92:or's avslutningskonsert. IM BLOWN AWaY! det var awEsome! Sen drog jag och moa in till stan och kollade i affärer, eller affären Cubus. En ljusblå skjorta fick följa med hem. Sen köpte vi öl och sallad och for hem till moa för att se hockeyn. adAnna komm sedan också för att joina.

Nu sitter jag i solen och njuter. Älskar dessa härliga vår/vinter dagar. SPeciellt när man får vara ledig. Klockan två ska jag in till staden för att fixa håret på Karma. Hoppas det blir kanon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0