Idag är det jobbardag för mig trots att det är lördag

Haaaaalå! Är uppe i bra tid idag för idag är det jobbarsdag för mig trots att det är lördag. Linus är och köper saker till brunchen vi ska laga. Rostatbröd, scrambel egs och bacon =) Mumms!!

Tycker ändå det är rätt chill att jobba helg ändå, det är bra tider och man får ju dubbelt upp! Slutar fem idag och då blir det grillmiddag hemma! Sen får vi se vad som händer ikväll. Är sugen på nått riktigt roligt! haha
Nu ska jag hjälpa till med maten ! tjao



Detta är typ dom enda bilderna som finns på oss på hans dator.
De är från när jag och elina vari turkiet för ett årsen. Då jag träffade linus för första gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0