7

Hejjj! Nu ska jag försöka komma igång med att skriva i bloggen lite mer ofta. Isöndags kom jag hem efter en vecka i solen tsm med frida och moa i Alanya, Turkiet. Har haft en underbart superduper rolig resa med bla.

- Sol och värme

- Poolen

- Mkt mkt skratt i poolen

- Borttappandet av både Frida och Moa

- Nattbad i havet

- Moa som är "jätte" orolig

- Min oroliga mage

 - Mikael, Victor, Emanuel och Andreas (tyskavänner)
 
- Polkagrisen, farfar och kompisen (tyskavänner)

- Danskarna (danskavänner)

- Tomato och bröderna (finskavänner)
 
- Modellen och dom (tyskavänner)

- Nakenbad

- Långanätter

- Öl

- Raki

- Massa nya snapsvisor

- Nya bekantskaper

- Dans

- Ätit dönerkebab

- Skippat frukost

- Fixat naglarna

 -Dans runt strippole

- Shopping

- Gratis shottar

- Åkt partybuss


Jag har säkert glömt mer än hälften av allt roligt vi har gjort men detta var det jag kunde komma på för stunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0