14

Idaaaaaaag är det faktiskt min brors födelsedag, grattis han, 21 år ! Otroligt vad tiden går.

Den här dagen har bestått av ett väldigt långtåkigt och otroligt ovärt möte upp på arbetsförmedlingen. M;en vad gör man inte för att snåla pengar och få bidrag. Därefter åt jag lunch, tittade på ett 10tal sex and the city avsnitt ( min nya drog). Snabbt var det middag, en prommenad med en nyhemkommen vän, ottilia, däefter ett till avsnitt. Har nu sett två sesonger på två dagar. B-E-R-O-E-N-D-E ! !

Nu har frida kommit och vi sitter och väntar på två dudes som är och handlar på maxi. Planen är att tillbringa kvällen på läkarvägen. Hoppas det blir så! Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0