toppenhelg!

Direkt efter jobbet i fredags stack jag och frida med bussen till umeå. Blev upplockade av brodern och for till han och hans polares lägenhet och åt en god middag. Sen promenerade vi vidare till Jennifer och där fylldes det snabbt med massa nytt, trevligt folk. Därefter drog vi ut på corona för att dansa loss. Såklart var jag duktig nog att spola ner min garerobslapp i toan, yey. Ännu en jacka borta.

Lördagen gick vi på stan och shoppade loss, åt lunch med kusinen john, tog bussen hem vid fyra. Kvällen spenderades hos linus, mys. Och i morse for vi på efs för att lyssna på när frida sjöng. Nu har jag varit och jobbat, ätit middags hos eriksson och sitter nu och ser the hills tills linus kommer hem från träningen. Blir ännu en lugn kväll för att ladda upp för ännu en arbetsvecka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0