hej hej igen

He var som länge sen sist....

Mitt liv består just nu av jobba på scorett, försöka få nån bättring på min rygg, lite träning, kompisar och min linus.
Har inte mkt att skriva. I helgen jobbar jag och städar. Lite jobbigt men pengar är pengar.

Jag sitter nu här och väntar på att linus ska komma så ska vi fixa lite käk. Just nu kikar jag på lite bilder från förra vintern. Gud vad jag längtar till påsken. Ett av det bästa som händer på hela året. Då åker hela familjen norrut till Arvidjsaur och förenas med kusinaskaran. Förra året var grymt kul. Partay med kusinerna, påskägg och det bästa, sol och skoter ute på isarna. Snart är det dax igen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0