Tuurkeyy

Turkiet med elina bergmark
2010





- sol och bad

- hamam

- FETA vågor som smakar chips (enligt elina)

- vattenland

- party
- delfin/tumlare/valross show

- dans på bord

- dans på bar

- dans överallt

- dönerkebab

- skratt i massor

- skällt ut elina
- samma hotell som två små pojkar,

- fest

- blivit rånade på stranden

- shoppat

- träffat trevligt folk!

- träffat nytt folk!

- prutat

- druckigt "fishbowls"

- drukit shottar

- fyllt år varje dag (free drinks)

- shaket that booty

- träffat kändisar

- skämt ut mig för kändisar

- drinkar i mängder

- öl

- shotar

- bad mitt i natten

- träffat turkar

- bränt sig

- friterat benen

- hostat en hel del

- hostat ännu mer

- åkt motorcykel med en turk

- varit på massa trevliga krogar

- robin hood, latinoclub, the doors

- solsting

- blivit jagad av en turk

- turkar i receptionen kl3 som längtar efter en

- träffat en gullig curd

- haft mat mellan tänderna

- gett bort mitt telefonnummer

- dansat i en liten buss fullt med folk

- sovit högst typ 4 h per natt

- varit på beachparty

- blivit lite brun, förhoppningsvis

- träffat brudar från sundsvall+ en trollkarls turk

- lekt tvilling med chrille

- varit bartender

- fått jobb

- turkisk afton




mkt mkt mer.... =)

litet smakprov på våran semester!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0