6

Hejhopp! Har just kommit hem från en mer eller mindre händelserik dag. Steg upp vid åtta och sprang över till grannen min, hon fyller nämlingen 18 år. Tid hos sjukgymnasten, massage, halv tio, sen hem åh käka en lätt lunch sen iväg till skolan för extra lektion i piano, därefter ensambel (spyr på den där låten), sen dansa för lövbom sen hem och sitter nu i solen och steker. Skit skönt!

Vid femtiden ska jag träffa och gå med anna en stund på stan. Hon far ju imorgon och när hon kommer hem så far ju jag. Så vi kommer inte ses på tre veckor:/ ! Efter stan ska jag hem till elina sen ska vi iväg och snacka med tjejn som ska fixa vårat hår och smink på balen. Hoppas vi kommer på nån rolig idé!!!



Grattis sötnos! 18 år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0