29

DÅ var man tillbaka i svergie. Har haft det helt underbart trots att vi friterat våra ben och fått en släng av solsting. Det har hänt så otroligt mkt roligt att det är svårt att räkna upp.

Gårdagen spenderades till mesta dels i sängen. Ingen av oss har sovit särskillt bra denna vecka och sista natten blev det inte en blund sömn. SÅ jag passade på att sova bort dagen i min egen älskade säng. Igårkväll var det tänkt att dansa loss på station men det blev ändrade planer tillslut och jag fruktade att få spendera kvällen själv. Men lyckades lura min käraste hit på talang, filmen " dear john ♥" och massa skratt åt dåliga ";P-grupper".

 Idag har jag varit med mammsen på stan, laddat in lite bilder på datorn och åkt inlines med ottan.

Jag ska lägga in en gäng bilder lite senare... måste få alla bilder först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0