19

Heeeeeeej! Idag har jag haft en jätte bra dag med sol och värme.
Tog sovmorgon och skolan bestod bara av att sitta vid en dator och lyssna på svenska tal. Sen blev det stan för att shoppa loss. Shoppade för 500 kronor på apoteket, fråga mig inte hur jag lyckades! (det var mammas pengar, som tur var)

Ikväll har jag först varit ute och åkt inline med frida,elina, moa och elin. Blev ett fot-dopp i älven, dans på torget och ett bra träningspass! Sen komme virre en stund och jag ägde han och frida i kubb, TVÅ gånger!
Nu har frida farit hem och jag funderar på att sova. Mamma skrattade när jag berättade vad mycke jag hade att göra imorgon " Jag ska städa, raka benen och måla mina naglar".... Nu ska jag sluta svamla och svara på ett sms sen sova! BYEEEEEEEE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0