28

Tjenixen!
I tosdags var jag och elina och snackade på resia. Och det är numera bestämt. Imorgon efter skolan går vi raka vägen och köper en resa till turkiet i maj. OMG!
'
Helgen har varit helt okej. S8 på fredagen, funkade men jag fick aldrig skymt av anders bagge, var var du?
Lördags dagen spenderades i sängen. Hur skönt som helst att bara dega. Kvällen blev nått liknande men skräckis och godis tsm med johan.

Idag har jag försökt rycka upp mig, men det tog ändå ett bra tag innan jag tagit mig upp ur sängen. Nu har jag varit och tränat och nu ska jag ut och hjälpa pappsen med skottningen innan jag ska se film. BYE!



Kommentarer
Postat av: emma

Hahah vilket fint konstverk;P

2010-03-29 @ 15:50:27
URL: http://emmajoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0